در آستانه فرارسیدن ماه پرفیض رمضان، ماه همدلی و دستگیری از نیازمندان، نخستین مرحله توزیع بیش از دو هزار بنکارت ارزاق، هر یک به مبلغ سه میلیون و پانصد هزار تومان، با هدف حمایت و همراهی از خانوادههای مددجویان دیالیزی انجام شد.
امید است این گام هرچند کوچک، مرهمی باشد بر دلها و سفرهها، و در این ماه رحمت، زمینهساز برکت، آرامش و لبخند برای خانوادههای آنان گردد. باشد که در سایه الطاف الهی، توفیق تداوم این مسیر خیر و خدمت نصیب همگان شود.

