امروز در دل خیریه حضرت ابوالفضل، نخستین جلسه از سری جلسات مهر دوشنبه در سال ۱۴۰۴ با شور و شوق بینظیری از سوی خیرین برگزار شد. فضایی سرشار از محبت و همدلی که در آن قلبها به هم نزدیک میشوند و دستها در کنار هم، برای رفع مشکلات مددجویان به هم یاری میرسانند.
در این جلسه، هر کلام و هر نگاه، در مسیر ایجاد تغییر و دگرگونی در زندگی کسانی که به دستان مهربان ما نیاز دارند، قرار داشت. یکی از پروندههای مددجویان مطرح شد، و هدف تنها رفع مشکل نبود، بلکه امیدی نو برای فردی که در پیچ و خم زندگی در جستجوی نوری است، برافروخته شد. اینگونه است که مهر دوشنبهها نه فقط روزی برای کمک، بلکه روزی برای ساختن فردایی روشنتر و انسانیتر برای همه ماست..


