اولین جلسه کاری مامورین وصول در سال ۱۴۰۴

مامورین وصول خیریه حضرت ابوالفضل در اولین جلسه کاری خود، با حضور مدیر اجرایی خیریه و سرپرست امور مشترکین در هتل ستاره، با هدف برنامه‌ریزی برای اهداف سال آینده و ارتقاء سطح همکاری‌های مردمی، گرد هم آمدند. این جلسه با روحیه‌ای پرانرژی و انگیزه‌بخش برگزار شد تا راهکارهای جدید و ابتکاری برای جذب حمایت‌های مردمی و گسترش فعالیت‌های خیرخواهانه بررسی و تدوین شود. برنامه‌هایی نوین که بیش از پیش نیازمندان را تحت حمایت قرار دهد و فضایی سالم‌تر و پویا برای رشد و شکوفایی خیریه فراهم گردد. این رویداد نشان‌دهنده عزم راسخ خیریه حضرت ابوالفضل برای رسیدن به اهداف بلندمدت و خدمت به جامعه می‌باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *