ششم اسفندماه ۱۴۰۳ دکتر شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، از مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) بازدید کردند. این مرکز پزشکی که یکی از معتبرترین و مجهزترین مراکز درمانی بخصوص در حوزه دیالیز در سطح کشور به شمار میرود، با ارائه خدمات تخصصی و مشاورههای پزشکی در حوزههای مختلف به بیماران خدمت میکند.
در این بازدید، دکتر شهریاری با حضور در بخش دیالیز این مرکز، از نزدیک با امکانات و تجهیزات پزشکی موجود آشنا شدند. وی ضمن تقدیر از زحمات کادر پزشکی و درمانی، به اهمیت این گونه مراکز تخصصی در ارتقاء سطح سلامت جامعه تأکید کرد و بر لزوم توجه بیشتر به بهبود زیرساختها و افزایش کیفیت خدمات درمانی در کشور صحبت کردند.
بعد از بازدید از مرکز، دکتر شهریاری با رئیس هیئت مدیره انجمن و مسئولین مرکز پزشکی به گفتگو نشستند. در این جلسه، رئیس هیئت مدیره به تشریح وضعیت فعلی مرکز، چالشها و مشکلات موجود در حوزه بهداشت و درمان، و همچنین طرحهای آینده جهت توسعه و بهبود خدمات پرداختند.


