جناب آقای دکتر محمد حسین صفاری، مدیر کل محترم بیمه سلامت استان، امروز چهارم دی ماه، به منظور گسترش تعاملات بین سازمان بیمه سلامت و مراکز درمانی، از مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل (ع) بازدید کردند. در این بازدید، دکتر صفاری ضمن بررسی زیرساختها و امکانات درمانی این مرکز، با رئیس هیئت مدیره، جمعی از اعضا هیئت مدیره و مدیران مرکز به گفتگو پرداختند. ایشان از نزدیک با نحوه ارائه خدمات به بیماران آشنا شده و بر اهمیت همکاری نزدیک و مستمر بین مراکز درمانی و بیمه سلامت تأکید کردند. هدف از این بازدید، ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران و تسهیل فرآیندهای بیمهای است و امیدواریم با همکاری بیشتر، شاهد بهبود هر چه بیشتر خدمات به مردم عزیز استان باشیم تا همگان از خدمات مطلوبتری بهرهمند شوند.


