بازدید مدیر کل بیمه سلامت استان از مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل (ع)

جناب آقای دکتر محمد حسین صفاری، مدیر کل محترم بیمه سلامت استان، امروز چهارم دی ماه، به منظور گسترش تعاملات بین سازمان بیمه سلامت و مراکز درمانی، از مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل (ع) بازدید کردند. در این بازدید، دکتر صفاری ضمن بررسی زیرساخت‌ها و امکانات درمانی این مرکز، با رئیس هیئت مدیره، جمعی از اعضا هیئت مدیره و مدیران مرکز به گفتگو پرداختند. ایشان از نزدیک با نحوه ارائه خدمات به بیماران آشنا شده و بر اهمیت همکاری نزدیک و مستمر بین مراکز درمانی و بیمه سلامت تأکید کردند. هدف از این بازدید، ارتقاء کیفیت خدمات به بیماران و تسهیل فرآیندهای بیمه‌ای است و امیدواریم با همکاری بیشتر، شاهد بهبود هر چه بیشتر خدمات به مردم عزیز استان باشیم تا همگان از خدمات مطلوب‌تری بهره‌مند شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *