برگزاری جلسه ماهانه پرسنل خیریه حضرت ابوالفضل (ع)

جلسه‌ی ماهانه پرسنل خیریه حضرت ابوالفضل (ع)، همچون ماه‌های گذشته، با هدف هماهنگی، هم‌اندیشی و ارتقای سطح دانش همکاران، در فضایی صمیمی و پربار برگزار شد.

در این نشست که با حضور ارزشمند جناب آقای دکتر مهدی شریعتی همراه بود، کلاس آموزشی ویژه‌ای برگزار گردید که با استقبال پرسنل مواجه شد. محتوای علمی و کاربردی این بخش از جلسه، نقطه‌ی عطفی در مسیر توانمندسازی اعضای خیریه به‌شمار می‌رفت.

در ادامه، مدیر اجرایی خیریه حضرت ابوالفضل (ع) ضمن ارائه چشم‌اندازها و برنامه‌های آتی، افق‌های روشن این مسیر انسان‌دوستانه را ترسیم نمود و به تبیین اهداف بلندمدت و رویکردهای راهبردی خیریه پرداخت.

این نشست صمیمی در پایان با صرف صبحانه‌ای ساده و دوستانه، فرصتی دیگر برای تقویت روحیه جمعی و همدلی در میان اعضای خانواده بزرگ خیریه حضرت ابوالفضل (ع) فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *