خیریه حضرت ابوالفضل (ع) با کمال احترام در روز پنج شنبه ۲۲ آذر ماه، از دکتر جاودان بهخاطر سالها خدمترسانی بیدریغ در مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل (ع) با حضور جناب آقای حاج احمد فامیل دردشتی و جمعی از اعضا هیئت مدیره قدردانی بعمل آورد. ایشان طی این سالها با دلسوزی و تعهد کامل به بهبود سلامت بیماران، نقشی حیاتی در ارتقاء سطح درمان و مراقبتهای بهداشتی ایفا کردهاند.
دکتر محمد جاودان با فداکاری خود، همواره بهعنوان یکی از ارکان اصلی این مرکز در جهت ارائه خدمات پزشکی به افراد نیازمند در جامعه تلاش کرده است. این ایثار و خدمات ارزشمند ایشان، همواره در یاد و خاطره کارکنان و بیماران باقی خواهد ماند.
اکنون دکتر جاودان با کمال افتخار و با هدف فراهم آوردن فرصت برای جوانترها، مسئولیت سرپرستی مرکز پزشکی را به نسل جدیدی از پزشکان سپردهاند. خیریه حضرت ابوالفضل (ع) از ایشان بهخاطر تمام زحمات و تلاشهای مستمرشان تشکر و قدردانی کرده و برای ایشان آرزوی موفقیتهای بیشتر در ادامه مسیر زندگی و حرفهای دارند.

