امروز، چهارم شهریورماه و همزمان با روز کارمند، مراسمی با هدف گرامیداشت تلاشها و خدمات صادقانه کارمندان خیریه برگزار گردید. این مراسم با حضور رئیس هیئتمدیره، جمعی از اعضای هیئتمدیره، مدیرعامل و مدیر اجرایی این انجمن همراه بود و طی آن از زحمات ارزشمند کارمندان قدردانی به عمل آمد.
در این گردهمایی تأکید شد که کارمندان خیریه تنها نیروهای یک مجموعه اداری نیستند، بلکه همچون اعضای یک خانواده بزرگ در کنار هم قرار گرفتهاند. خانوادهای که رسالت اصلی خود را گرهگشایی از مشکلات مددجویان و روشن کردن چراغ امید در دلهای آنان میداند.
این مراسم فرصتی بود تا بار دیگر نقش پررنگ و بیبدیل کارمندان در تحقق اهداف والای خیریه یادآوری شود و تلاشهای ارزنده آنان در خدمت به انسانها ارج نهاده شود.


