در راستای سلسله کارگاههای آموزشی ویژهی پرسنل خیریه حضرت ابوالفضل (ع)، روز پنجشنبه، بیستوچهارم مهرماه ۱۴۰۴ سومین نشست پربار و انگیزشی با حضور دکتر مهدی شریعتی، برگزار شد.
در این نشست که با حضور جمعی از همکاران دلسوز و پرتلاش خیریه و همچنین نمایندگانی از سایر خیریههای همافق برگزار گردید، مباحثی پیرامون ارتقای کیفیت خدمترسانی، تقویت ارتباط مؤثر با مددجویان، و نقش انگیزش در بهبود عملکرد تیمهای خیریهای مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
فضای کارگاه سرشار از صمیمیت، تبادل تجربه و انگیزه برای ادامهی مسیر خدمت بود. در پایان، شرکتکنندگان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین برنامههایی، استمرار اینگونه نشستها را زمینهساز رشد فردی و سازمانی در مسیر خدمت به نیازمندان و توسعه فردی دانستند.


