عیادت نوروزی رئیس هیئت مدیره، مدیرعامل و جمعی از اعضا محترم هیئت مدیره از بیماران دیالیزی مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل (ع)

همزمان با آغاز سال نو ۱۴۰۴ و در طلیعه‌ای امیدبخش برای بیماران، به مدد مولای متقیان علی (ع)، رئیس هیئت‌مدیره، مدیر عامل و جمعی از اعضا محترم هیئت‌مدیره، با حضور در بخش دیالیز مرکز پزشکی حضرت ابوالفضل (ع)، از بیماران دیالیزی عیادت کردند.

در این دیدار صمیمانه، که در فضایی آکنده از عطر مهربانی و همدلی برگزار شد، اعضای هیئت‌مدیره ضمن تبریک سال نو به بیماران، پای صحبت‌ها و درد دل‌های آنان نشستند.

رئیس هیئت‌مدیره در این دیدار با تأکید بر رسالت انسانی و اخلاقی مجموعه در حمایت از بیماران دیالیزی، اظهار داشت: دیدار با این عزیزان در آستانه سال نو، برای ما افتخار بزرگی است. ما در تلاشیم تا با فراهم کردن بهترین امکانات درمانی و حمایتی، مسیر زندگی بیماران را هموارتر کنیم.

این عیادت نوروزی، بار دیگر جلوه‌ای از همدلی و نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت و نشان داد که عشق و محبت، همواره بزرگ‌ترین سرمایه انسانی برای کاستن از آلام بیماران است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *