به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، از تلاش و خدمات ارزشمند پزشکان مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) قدردانی شد. این اقدام با حضور مدیران این مرکز انجام گرفت تا نقش و زحمات پزشکان در ارتقای سطح سلامت جامعه برجسته تر گردد.
در این تجلیل ضمن قدردانی از تلاشهای خستگیناپذیر پزشکان، جایگاه والای آنان در ارائه خدمات تخصصی و دلسوزانه به بیماران، مورد تأکید قرار گرفت. در این راستا، مدیران مرکز؛ با بیان سپاس و قدردانی، روز پزشک را به تمامی پزشکان شریف مرکز، تبریک گفتند و از کوششهای مستمر آنان در مسیر خدمترسانی تقدیر نمودند.
این اقدام، تلاشی برای قدردانی از پزشکان مرکز است و یادآور اهمیت نقش آنان در حفظ سلامت جامعه و ارتقای کیفیت خدمات پزشکی در کشور میباشد.


