نشست پرسنل با هدف آشنایی آنان با اهداف اصلی خیریه در سال ۱۴۰۵

در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۵، خیریه حضرت ابوالفضل (ع) با حضور رئیس هیئت مدیره، مدیر عامل و مدیر اجرایی مجموعه؛ اهداف، چشم انداز و برنامه‌های آینده خود را برای پرسنل تشریح کرد. این گردهمایی با حضور تمامی اعضای خیریه و به منظور هماهنگی بیشتر و تاکید بر اهداف انسانی و سازمانی برگزار گردید. در این جلسه، بر اهمیت اکرام و احترام به مددجویان به عنوان اصلی‌ترین وظیفه این انجمن تاکید شد. همچنین، تمامی پرسنل به لزوم قدم برداشتن در راستای خدمت‌رسانی و کمک به نیازمندان به عنوان هدف اصلی خیریه حضرت ابوالفضل فراخوانده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *