هم‌افزایی برای سلامت جامعه در هفته ملی دیابت

به مناسبت هفته ملی دیابت، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، سازمان فرهنگی‌ـ‌تفریحی شهرداری اصفهان و خیریه حضرت ابوالفضل (ع)، غرفه‌ای در گذر فرهنگی چهارباغ عباسی برپا شد.
در این غرفه، خدماتی همچون سنجش فشار خون و صدور کارت اهدای عضو ارائه گردید و خیریه حضرت ابوالفضل (ع) در راستای رسالت انسانی خود در زمینه ارتقای سلامت جامعه، گامی دیگر در مسیر نیکوکاری و آگاهی‌بخشی برداشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *