در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۴، خیریه حضرت ابوالفضل در اولین روز کاری سال جدید، با برگزاری یک گردهمایی صمیمی در هتل ستاره، همزمان با صرف صبحانه، اهداف و برنامههای آینده خود را برای پرسنل تشریح کرد. این گردهمایی با حضور تمامی اعضای خیریه و به منظور هماهنگی بیشتر و تاکید بر اهداف انسانی برگزار شد. در این جلسه، بر اهمیت اکرام و احترام به مددجویان به عنوان اصلیترین وظیفه این انجمن تاکید شد. همچنین، تمامی پرسنل به لزوم قدم برداشتن در راستای خدمترسانی و کمک به نیازمندان به عنوان هدف اصلی خیریه حضرت ابوالفضل فراخوانده شدند. این گردهمایی فرصتی بود تا تیم خیریه با یکدیگر به تبادل نظر پرداخته و انگیزهای دوچندان برای ادامه مسیر خدمترسانی در سال جدید پیدا کنند.


