گردهمایی پرسنل خیریه در اولین روز کاری سال ۱۴۰۴

در تاریخ ۱۶ فروردین ۱۴۰۴، خیریه حضرت ابوالفضل در اولین روز کاری سال جدید، با برگزاری یک گردهمایی صمیمی در هتل ستاره، همزمان با صرف صبحانه، اهداف و برنامه‌های آینده خود را برای پرسنل تشریح کرد. این گردهمایی با حضور تمامی اعضای خیریه و به منظور هماهنگی بیشتر و تاکید بر اهداف انسانی برگزار شد. در این جلسه، بر اهمیت اکرام و احترام به مددجویان به عنوان اصلی‌ترین وظیفه این انجمن تاکید شد. همچنین، تمامی پرسنل به لزوم قدم برداشتن در راستای خدمت‌رسانی و کمک به نیازمندان به عنوان هدف اصلی خیریه حضرت ابوالفضل فراخوانده شدند. این گردهمایی فرصتی بود تا تیم خیریه با یکدیگر به تبادل نظر پرداخته و انگیزه‌ای دوچندان برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی در سال جدید پیدا کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *