طرح واکسیناسیون بیماران دیالیزی مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(ع)

به گزارش روابط عمومی انجمن خیریه بهداشتی درمانی حضرت ابوالفضل (ع) طرح واکسناسیون بیماران دیالیزی مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل (ع) با نظارت معاونت بهداشت و معاونت درمان دانشگاه اصفهان طی دو روز انجام شد.

دکتر محمد دردشتی نیا مدیر درمان مرکز پزشکی تخصصی حضرت ابوالفضل(ع) با بیان این مطلب که با حضور تیم معاونت بهداشت دانشگاه این طرح در این مرکز انجام شد، افزود: واکسناسیون طی دو روز و در روز نخست تعداد 118 نفر و در روز دوم تعداد 102 نفر مجموعا 220 نفر از بیماران دیالیزی این مرکز واکسینه شده اند و خوشبختانه تاکنون هیچ عارضه مهمی از بیماران گزارش نشده است.

وی افزود: عده ای از بیماران مرکز هنوز واکسینه نشده اند که تعدادی از انها بدلیل بیماری های  عفونی حاد تب دار پس از معاینه پزشکان متخصص مرکز اجازه تزریق نداشته اند و تعدادی از این بیماران هم داوطلب تزریق واکسن نبوده اند.

دکتر محمد دردشتی نیا افزود:هفته آینده معاینات و مصاحبه ها با بیماران باقیمانده جهت تزریق واکسن مجددا انجام می شود و پس از هماهنگی با معاونت درمان با تیم اجرایی معاونت بهداشت واکسیناسیون بیماران مرکز کامل می گردد.

شایان ذکر است واکسن‌ سینوفارم با نظارت کامل معاونت بهداشت دانشگاه و همراهی تیم بهداشتی این مرکز به بیماران تزریق شده است.

**
روابط عمومی انجمن خیریه بهداشتی و درمانی حضرت ابوالفضل(ع)
اللهم عجل لولیک الفرج
@abolfazlcharity
www.abolfazl-charity.org
‌‏http://instagram.com/abolfazlcharity
شماره کارت :
6104337770090965
*۷۸۰*۳۳۱۰#
شماره تماس :
۰۳۱-۳۳۱۰۱۱۱۱
لینک پرداخت انلاین
https://b2n.ir/435838

Top of Form

Bottom of Form

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.